söndag 13 april 2014

Just killing time...


I veckan noterade jag att någon hade hängt upp sin frukost på en verktygstavla på jobbet och eftersom det tjatas om "var sak på sin plats" och vikten av att allt är uppmärkt så var jag tvungen att göra en insats... :)





Igår kväll satt jag hemma och var oerhört uttråkad. Jag gillar ju som bekant att ta bilder och eftersom vädret inte inbjöd till utomhusaktiviteter så satt jag och pillade med ett par som jag hade liggande här.



 



Jag kastade även ett öga på min gamla "Kobra-telefon" och konstaterade att att det med tanke på hur lång tid det tog att slå ett nummer var en jävla tur att inte sms var påtänkt på 60-talet. Det hade varit lite jobbigt...
Lägg på - knappen är dock föredömligt stor så man kan kanske misstänka att den är förberedd för att hantera telefonförsäljare.






I dessa Instagram-tider när man inte är någonting utan en "selfie" så konstaterar jag att jag var lite av en pionjär på området, åtminstone bland mina vänner. Här är en lätt modifierad sådan från 2004.





Inga kommentarer: