lördag 22 oktober 2022

...och lite mer:

 



Jag fick förresten en länk skickad till mig tidigare, det var en "sexbloggare" som beskrev hur man bäst skulle andas och stöna under sexakten.
Ville man fördjupa sig i ämnet så kunde man klicka vidare in bakom Expressens betalvägg för att läsa hela artikeln.

Jag känner väl rent spontant att så länge man inte glömmer bort att andas så är man på ett ganska bra spår.
Sen så är det kanske inte så smickrande för partnern att veta att det enda hon tänker på är hur hon bäst ska stöna, det känns lite som en moodkiller.

Åtminstone om hon låter som... Ja, har ni hört hur det låter när man försöker starta en dieselmerca från 1972 när det är 25 grader kallt ute?
Men ja, jag känner ju inte människan så vad vet jag..?

Och framför allt så är det väl lite tragiskt att Expressen försöker sälja lösnummer/betalinnehåll genom att publicera vad som i princip är en textversion av vad som finns på film på 50% av internet...



Inga kommentarer: