torsdag 19 juli 2012

En liten paus

Nu återstår ett arbetspass innan semestern så klockan 23.20 ikväll inleder jag dryga fyra veckors ledighet. Den är efterlängtad kan jag säga...
En kollega tyckte att vi skulle fira genom att öppna en champagneflaska och sätta oss utanför grindarna på jobbet, men jag tror att jag avstår. En pizza till lunch ska vi dock fira med.

Jag har inga grandiosa planer för min ledighet, lite småsaker är inbokade men mestadels så håller jag mig nog i närheten. Våren och den tidiga sommaren har inneburit en hel del strul och extraarbete på jobbet så jag gläds mest åt att allt sånt blir någon annans problem en månad....

Lite bättre väder skulle väl inte skada, men det är kanske att hoppas för mycket.

Om andan faller på och jag snubblar över något intressant så kan det komma en bild eller två här, men det är nog inte alldeles säkert att jag orkar.

Så jag får väl önska glad sommar till de som är lediga och säga "jag beklagar" till de som kommer tillbaka från semestern nu.




Inga kommentarer: