söndag 11 juli 2010

Power Meet 2010:3

På lördagen begav jag mig till utställningsområdet och kikade på lite fina bilar. Jag vet inte om det var solskenet eller ha-begäret som fick mig att flåsa som uttorkad hund...
































Mot kvällningen blev det lite öl och en tur ner mot Lögarängen för att träffa lite folk och lite fler öl. Jag hade med mig min nya lill-kamera som när jag såg resultaten var farligt nära att hamna i närmaste papperskorg.
Hursomhelst så lade jag bara ut de här bilderna för att illustrera att det finns folk som deltar i den här tillställningen enbart för att kunna åka runt i sina ölpråmar och supa och skrika hela natten utan att farbror blå lägger sig i.
Och då är ju den uppblåsbara 2-meterskuken det man först gör plats för i bilen...





Inga kommentarer: