tisdag 5 november 2013

To boldly go where no package has gone before...


Jag blev som sagt ett år äldre igår och i morse fick jag ett paket på posten. Jag har nätshoppat lite och väntar på paket så jag blev inte förvånad över att få en avi.
Desto mer förvånad blev jag över paketets storlek och innehåll:







Jag gillar förvisso att läsa, men Star Trek hamnar ganska långt ner på listan över litteratur som tilltalar mig.
Det där kan i och för sig vara payback för någonting som jag har gjort tidigare - man kan ha roligt mha. Posten ibland - men just nu sitter jag och kliar mig i huvudet rejält.
Vilket inte är så bra med tanke på hur lite hår jag har kvar...

Boken är för övrigt sliten vilket tyder på att någon har läst den flera gånger. Det övergår verkligen mitt förstånd... :)

Inga kommentarer: