tisdag 11 februari 2014

Brak och klick


I söndags lutade sig mitt bakfulla jag bakåt i kontorsstolen och var nära att rasa i golvet då ryggstödet gav vika. Jag hade planerat en stunds avslappnad slösurfning men eftersom stolen försökte avliva mig så fann jag det mycket tryggare att lägga mig i soffan och glo på film i stället.

I morgon tänkte jag ge mig ut och skaffa en ny så då är det väl tur att jag har jobbat lite extra så att herr Kamprad kan få en slant till på ålderns höst...



Jag har förresten börjat använda Instagram, ni vet appen med det fantastiska konceptet att ta en bild med kass kvalitet från mobilkameran, försämra den ännu mer genom diverse filter och visa upp resultatet för alla sina vänner.

Det gäller ju att hänga med i svängarna och haka på de senaste trenderna. Följaktligen så blev jag tvungen att ta en "selfie". Jag är dock urkass på att göra duckface, men med lite assistans så blev det i varje fall ett mooseface.




Inga kommentarer: