lördag 22 februari 2014

Livat i grannskapet...


Tidigare i afton satt jag och kikade på tv och irriterade mig på någon full idiot som stod utanför och gapade. En stund senare hördes några smällar och jag gick ut på balkongen. Då var det ett stort pådrag med polis och ambulans utanför och den övre delen av gatan var avspärrad.

Enligt uppgifter i media och på olika forum hade polisen skjutit en knivviftande påtänd idiot, men bilden klarnar väl mer senare antar jag.

Passade på att ta ett par bilder med systemkameran och de blev rätt ok med tanke på att jag siktade på händelser 100 meter bort.


 
 


Jag utgår från att det kommer att dyka upp tidningsartiklar på temat "dumma polisen som sköt min snälla son" och liknande. Som det alltid gör i sådana här fall.
Utan att veta några närmare omständigheter så kan jag bara konstatera att om man springer runt och viftar med kniv så får man räkna med att man kan få en kula i benet...

Inga kommentarer: