fredag 29 oktober 2010

Utmanad...

Idag blir det en lugn fredag eftersom jag har gått med på att jobba lite i morgon, man säljer sig billigt ibland...

Jag blev förresten utmanad att skriva sju sanningar om mig själv. Normalt så avskyr jag alla former av kedjebrev men är inte sämre än att jag kan göra undantag från mina principer närhelst jag känner för det.
Följande är inga överraskningar för de som känner mig, men hur som helst:

  • Jag äger 7 kameror, i varierande ålder och skick.
  • Jag älskar öl, vilket förmodligen syns...
  • Jag har inga tatueringar eller piercingar.
  • Jag har aldrig varit utanför Norden.
  • Jag åker kommunalt i nyktert tillstånd ungefär tre gånger om året.
  • Jag avskyr lever.
  • Jag avskyr att trängas med folk i affärer och äter hellre skorpor i två dagar än trängs i affären den 25:e.
  • Jag kan inte busvissla.

Lägger till en åttonde:
  • Jag tycker att folk som äger fler än 10 par skor är konstiga :p

Inga kommentarer: