söndag 24 mars 2013

Helgen...

...gick i ölets tecken, vilket ju alltid är trevligt.

I fredags blev det en pubsväng, till barer där de hårda typerna hänger.







I lördags var jag bjuden på "grabbkväll". Med öl, whiskey, bastu och pokerspelande. Tyvärr glömde jag kameran hemma så jag fick ta till den helt odugliga mobilkameran. Misstänker dock att några av de inblandade var ganska tacksamma över min miss...


 
 
 
 


Vi hade riktigt trevligt. Sen så är det faktiskt inte under varje fest som det ramlar in en full finne som ser ut som Peps Persson och skryter om hur han brukar idka samlag med en 78-årig negress i örat.

Och folk undrar varför man dricker... :)


I fredags morse fann jag förresten en underbart arg lapp på tvättstugedörren. Jag älskar dessa små lappar och här känner man verkligen all den ilska och frustration som uppstår när någon har snott en mopp, nedprintat på några korta rader.



Inga kommentarer: