söndag 28 april 2013

Helgen...

... spenderades med trevligt sällskap och öl. I fredags tog jag en öl med en kompis samtidigt som vi diskuterade livets djupa ämnen såsom bloggande och patetiska människor.
Sedan blev det en tripp ner på puben. En trevlig afton även om jag avböjde erbjudandet om att efterfesta när puben stängde vid 03. Då hade jag vart uppe i 22 timmar, varav jag hade jobbat i 8 och druckit öl i ett par.
Man börjar kanske bli gammal, men jag kände att orken tog slut där...


I lördags hamnade jag på en liten fest. Vi drack och spelade lite spel, jag kan förresten upplysa om att det är jävligt svårt att illustrera "Hulken" med hjälp av modellera.
Sedan blev det en krogsväng, så även denna afton fick godkänt. Med undantaget att kebabtallriken jag klämde i mig efteråt kostade 90 kronor. Sånt är fan inte ok.


Finskt munskölj.

 
Wax on, wax off...

 

Inga kommentarer: