lördag 20 december 2008

En introduktion

Efter mycket tjat och gnat så gav jag slutligen med mig och skapade en blogg.
Jag har tidigare plitat ner inlägg i en dagbok på Arosportalen (www.arosportalen.org) under namnet Älgben, men det är inte ett optimalt sätt tycker jag utan gör så här istället.
Det här innebär att vissa texter kommer att återanvändas, i den mån jag tycker likadant fortfarande.

Jag har noterat att vissa saker jag skrivit ner har hamnat på diverse bloggar utan att jag har blivit tillfrågad om saken. Ska jag ta det som smickrande att några håller med om vad jag skriver, eller ska jag bli förbannad över att de snor saker av mig?
Har ej bestämt mig än, men att sno av sig själv borde vara ok.

I övrigt kan sägas att jag är född 1975 i Västerås, där jag fortfarande bor.
Jag är anställd av ett bemanningsföretag och blir då "konsult", inte fullt så flashigt som det låter.
De hyr ut mig till diverse industrier där jag står och skruvar på diverse prylar medan jag drömmer mig bort.

På min fritid gör jag inte så mycket, jag kan ibland få för mig att fotografera någonting och en öl är ju aldrig fel.
Nej, detta är ingen kontaktannons...

Jag har av någon märkig anledning begåvats med ett ruinfotointresse, jag åker till en övergiven plats och tar kort, enkelt uttryckt. En variant av "Urban Exploration" (Googla om ni är osäkra).
Några bilder återfinns på www.leffesbilder.se

Jag har även en annan halvt avsomnad gammal sida där jag lagt upp diverse fyllebilder från de senaste åren, den finns på hem.passagen.se/konsultleffe

Inga kommentarer: