tisdag 21 juli 2009

Åktur

Jag var iväg på en liten åktur i några dagar och tillbringade den med att dricka öl i Borlänge och titta på pippande tjurar och regn i Sveg.
Jag svor även över tyska husvagnar i Rättvik och passade på att pissa i Noppikoski.
Det svenska sommarlandskapet gör sig mindre bra genom en vindruta med torkarna på maxfart.

Givetvis så bröt solen fram lagom när jag rullade över länsgränsen till Västmanland. Allt för att jävlas liksom...

Eftersom jag har 2½ veckas semester kvar så blir väl inte finvädret speciellt långvarigt kan jag tro. Förväntar mig isbjörnar till helgen.


Jag läste förresten att man har hittat cannabisplantor i en rabatt utanför stadshuset här i stan. Min gissning är att ursprunget är en blomkruka som har ramlat ner från någon miljöpartists tjänsterum.

Inga kommentarer: