söndag 20 februari 2011

Helgen

Den här helgen tärde på kropp, själ och plånbok.
I fredags var jag på "Kick-off" med jobbet, alltså tre timmars tråkiga föredrag och sen fest. Fest-biten var ganska trevlig och vi hamnade på krogen sedan. Lite kul att se verkstadschefen hoppa runt i kostym på dansgolvet.
Det jobbiga med sådana fester är dock att man måste hålla tungan rätt i munnen så att man inte klämmer ur sig fel saker till fel personer. Men förhoppningsvis har jag jobbet kvar på måndag...
Sen så hade någon bestämt att gatan utanför skulle plogas med väghyvel när jag låg och sov som bäst, vilket jag klassar som rent ondskefullt.


I går sen så hamnade jag på en liten födelsedagsfest. Det var trevligt men jag måste utfärda en varning för att ha tabasco på nacho-chips. Man blir väldigt kass i magen av det.


 





Inga kommentarer: