måndag 21 februari 2011

Huh?

Det är med en skräckblandad förtjusning jag studerar besöksstatistiken för den här bloggen. I förrgår har någon kommit hit genom att googla på "afrikanska knullfilmer".
Jag har förvisso tappat tron på mänskligheten för längesedan, men det känns ändå som att min tes om att 90% av världens befolkning är idioter bevisas varje dag.

En annan har sökt på "knula naken på vintern", vilket jag antar är raka motsatsen till den afrikanska varianten...
Intressant förresten att man inte kan stava till den burleskare synonymen för att kopulera, det trodde jag att varenda 10-åring kunde idag. Ett sånt ordförråd torde väl rendera åtminstone ett G i svenskundervisningen i förorten?

Apropå någonting helt annat så läste jag i tidningen om en äldre knepig herre som hade sin lägenhet full av vanvårdade katter. Två av dem var döda, en i en garderob och en i soffan.
Man kan ju konstatera att varken gubben eller hans husdjur mår speciellt bra så det är en tragisk historia. Men den första tanken som poppade upp i mitt huvud var "är det inte dags att dammsuga soffan då?"

Gör sådana funderingar mig till en ond människa?





Ja, jag är lite uttråkad...

Inga kommentarer: