söndag 11 november 2012

Såvardetsöndagskvälligendå...

Då var helgen till ända och en ny arbetsvecka nalkas.

Med undantag för att jag åkte och grattade min far på Fars dag samt fikade med några vänner så har jag inte gjort ett skit den här helgen. Dels så har det inte dykt upp någonting trevligt att hitta på och dels så har motivationen inte varit helt på topp.

Jag stirrar ut genom fönstret och det regnar oavbrutet, jag börjar fundera på om inte November helt enkelt är latin för "deprimerande".

"Det blir ljusare snart" säger folk, men det känns ärligt talat ganska avlägset...


Det finns dock folk som försöker lysa upp tillvaron för oss andra genom att visa lite kreativitet och piffa upp den gråa betongen.

En bekant rotade runt lite i garaget och klistrade ihop den här fina skapelsen som fick pryda en rondell vid ett köpcenter. Inofficiella dekorationer av offentliga platser får man pluspoäng för. :)






Inga kommentarer: