lördag 18 april 2009

Lördag nu igen

Jag verkar vara populär...
Besöksräknarna på bloggen registrerar besökare från sådana obskyra hålor som Runhällen i Västmanland, Ärla i Södermanland och Klövsjö i Jämtland. Med tanke på hur usel täckning mobiltelefonnätet har så verkar det skumt att man kan surfa från varenda liten vägkorsning i riket, samt att man hittar just hit.

Det är för mig ett mysterium att folk kikar in här hela tiden men på sätt och vis ganska smickrande. Förvänta er dock inte en massa svammel varje dag, det har jag varken tid eller ork med. Jag har heller inte något vettigt att skriva om varje dag men det kanske bara är jag själv som betraktar detta som ett problem. Ty 80% av alla bloggar jag någon gång läst och cirkus 99% av alla etablerade massmedier mal på dagligen om det ena med det tredje som är helt ointressant.
Kvällsblaskan rapporterar om att presidenten i Inre Lianien har halshuggigt ytterligare 150 meningsmotståndare och Blondin-Britta grinar över att hon bara har råd med 25 par skor den här månaden. Jävligt intressant.

Själv ska jag precis till att skyffla i mig en kebabsallad och senare kan det eventuellt vankas lite öl med ett par gamla vänner.

Jag kan passa på att tipsa om en intressant site, nämligen Englishrussia. En sida med intressanta bilder och berättelser av alla de slag från Ryssland. En klar favorit.

2 kommentarer:

Fargash sa...

Själv sitter jag här och tittar igenom Matrix-trilogin (så jävla bra!) och dricker grogg :D

Grill-B sa...

skickade just en spotify invite till dig.