torsdag 23 april 2009

Vi svamlar vidare

Att världen består av 90% idioter har jag konstaterat åtskilliga gånger förut och denna tes bevisas dagligen.
Igår kväll traskade jag till den närbelägna macken för att inhandla en dosa Göteborgs Rapé när jag blir omcyklad av en herre iklädd svart rock och en jävla tomteluva(!).

Idag läste jag om en familj som skulle begrava sitt döda barn men när begravningsbyrån skulle ha en visning för anhöriga så var kroppen borta. Vem fan snor en död unge?
Det är givetvis traumatiskt för familjen och man funderar lite på vad det finns för folk egentligen. Är det vanligt med pedofilnekrofilbögar?

Två exempel - ett milt och ett gravt - på att jag har rätt...

Vidare så läste jag ett uttalande av en professor: "Könet sitter i hjärnan". Det är ganska intressant vad man kan forska i nu för tiden. Professorns tes är att manliga hjärnor attraheras av kvinnor och vice versa. En homosexuell man skulle då ha en kvinnlig hjärna. Då kan man fråga sig om bögar har PMS och hur det i så fall låter hemma hos Gardell & Mark en gång i månaden...
(Nej, jag har inget mot homosexuella men "bög" är ett enkelt och kort uttryck)

Jag förstår vad professorn menar, jag känner nämligen folk som har könet i handen och hjärnan i arslet. Dessutom så börjar jag bli tunnhårig och då är ju uttrycket kukhuvud applicerbart. Man ser snart ut som ett ollon med öron. Den lilla neurotiska smurfen i Ipren-reklamen påstår ju att hans små piller funkar både mot huvudvärk och mensvärk så det kanske finns ett samband där.

Jag skulle ibland kunna önska att sambandet var lite starkare. Ni vet när man går på stan och det börjar klia på pungen utav bara helvete, då skulle det vara trevligt om man kunde lösa problemet genom att klia sig bakom örat i stället för att köra ner hela handen i byxorna.

Inga kommentarer: