fredag 26 augusti 2011

Fredag igen då...

Alldeles nyss begav jag mig ut till en vattenfylld grusgrop utanför stan för ett eftermiddagsdopp. Jag blev lite förvånad när någon tydligen hade dragit ur proppen, hälften av vattnet har försvunnit.
Där väskan står på första bilden är normalt vattenlinjen.

 


I övrigt så lär det bli mycket jobb framöver. Utan att avslöja några företagshemligheter kan jag nämna att en underleverantör har begått ett misstag som gör att ungefär hälften av vad vi tillverkat den senaste månaden måste göras om. Detta ovanpå en redan ökad arbetsbelastning med skiftjobb framöver.
Så det blir nog en och annan helg framöver som kommer att tillbringas på verkstadsgolvet. Fina pengar men sämre med fritid.

Så jag antar att jag måste passa på att bli lite "i hatten" medan jag kan...


Inga kommentarer: