lördag 29 oktober 2011

Lördag

Min fredagskväll tillbringades hemma med att skruva ihop möbler.
Att göra sånt i ställer för att vara ute och kröka en lönefredag måste väl ge ett par vuxenpoäng?
Dessutom så är möblerna från IKEA så jag funderar lite på hur mycket terapi jag behöver när det är klart...

Den smått bisarra amerikanska Halloween-traditionen har ju hittat hit de senaste åren och emellanåt har jag vart utspökad på diverse partaj, senast såg jag ut som Onkel Fester.
Det tycks inte bli något sådant i år, men det kan väl egentligen kvitta. Jag har för övrigt inte någon bra kostym på lager - om jag inte ska ta en gammal sovsäck, klippa hål i fotändan, trä över huvudet och åla runt på golvet och hävda att jag är en likmask. Eller nåt.

Men jag hittade en bild på en Halloween-utstyrsel som nog ger den vuxne en biljett till tävlingen "Årets pappa":




Inga kommentarer: