lördag 3 mars 2012

En liten bensträckare.

Igår så for jag iväg och tänkte kika på en övergiven gammal snickerifabrik i relativ närhet, men när jag kom fram så visade det sig att den för några år sedan övergivna byggnaden nu hade delvis nytt användningsområde och var bevakad. Så jag fick nöja mig med en promenad på utsidan.

 
 

????




Sånt där händer emellanåt när man har den här mysko hobbyn och då är det bara att aktivera Plan B som denna dag bestod av ett återbesök i ett nedlagt kalkbruk. Ganska rensat, vandaliserat och nedklottrat, men jag måste faktiskt erkänna att jag blev lite imponerad av kassettbands-klottret. Eller rättare sagt att någon av spraytattarna faktiskt visste vad ett sånt var...

Nåväl, trots den initiala besvikelsen är jag hyfsat nöjd med min utflykt.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: