fredag 10 september 2010

Mer japaner

Jag satt och slösurfade efter jobbet och kom av någon outgrundlig anledning in på ämnet "konstiga japaner".
Det finns en hel del i det ämnet kan jag tillägga...

Jag har tidigare orerat om konstiga japanska vanor som "tafstågen", skalbaggsautomater och tentakelmonstervåldtäkter så nu är det dags att visa några bilder jag fann på lite annat.

Egentligen så sammanfattar den här första bilden allt. Hur jag än vänder och vrider på den så begriper jag inte poängen eller exakt var i vardagen detta kommer in.





Har du ingen kvinna i vars knä du kan vila ut efter en hård arbetsdag?
Ingen fara, sånt finns i affären. I form av kuddar.





Sugen på ett par använda trosor?
Inplastade i en föga diskret förpackning. För egen sniffning eller för att slänga på sovrumsgolvet och imponera på polarna med.





Har du provat allt men kan fortfarande inte gå ner i vikt?
Ingen fara, lösningen finns i form av detta:






Man skulle kanske spara ihop pengar till en studieresa?

Inga kommentarer: