fredag 19 november 2010

*snörvel*

Den där Murphy ska ha stryk...

Idag är det min lediga fredag och givetvis är jag tokförkyld och som alla vet så är det ju jättesynd om oss män när vi är förkylda. Åtminstone om man ska tro tv-reklamen med den feta skalliga idioten som med huvudet över en skål med hett vatten beklagar sig över sin snuva och jämför det med barnafödande.

Jag vill gärna tro att jag är något bättre än honom eftersom jag har masat mig till jobbet den här veckan. Eller så är jag inte fullt så "manlig", vilket i det här fallet inte stör mig så mycket...
Sen så tycker jag att det är viktigare att vara frisk på fritiden än på jobbet, skulle kunna smitta ner hela avdelningen bara för att jävlas.

Nåväl, denna eftermiddag kommer att bjuda på ett långt hett bad och allmän "relaxing".
Lite synd att det inte finns någon bastu i närheten bara.

Inga kommentarer: