torsdag 12 januari 2012

En torsdag & en fråga

I går hade jag bokat tvättstugan men när jag kom ner så hade någon annan precis börjat tvätta. När jag noterade det och gick ut ur tvättstugan med min enorma korg så råkade jag av en ren händelse komma åt huvudströmbrytaren.
En olycka händer så lätt...

Jag hade funderingar på att starta om maskinerna på 95 grader åt mina kära grannar, men det hade kanske vart lite elakt.
Istället så bokade jag den lite senare tiden och gladdes över att åtminstone ha irriterat tidstjuven en smula.

Idag har jag tillbringat min kväll med att fixa min cykel. Jag har väntat på att höra en explosion från källaren, men än är det lugnt. Jag förundras dock över hur mycket skit och olja det kan finnas på en cykel...


Under mitt obligatoriska slösurfande så fann jag denna lilla blogg som ondgör sig över ord, rubriker och syftningsfel i olika tidningar. Ganska underhållande. http://veckovis.blogspot.com/


Apropå bloggar så har jag en liten fråga som jag helt ogenerat har snott av en annan person som har en blogg. (jag hatar uttrycket "bloggare"):

Varför läser ni den här bloggen?

Jag vet att många är återkommande besökare och skulle uppskatta svar, vare sig ni tycker att jag skriver intressant emellanåt eller kanske att jag är en komplett idiot...

4 kommentarer:

Matte sa...

Eftersom failbook är roten till allt ont i världen så hänger man här istället, finns alltid något att fnissa åt :)

Emelie sa...

du skriver vettiga och roliga inlägg... du är en fantastisk bloggare leffe :D

Rese-Guide sa...

ja det är du defenetivt. även om kanske inte många kommenterar så har du rätt i nästan allt du skriver :D

Karro sa...

Jag läser din blogg för att den har en väldigt bra kombination av intressanta/underhållande och roliga inlägg :)