lördag 8 augusti 2009

Semesterschlutt...

Jag kom på att jag inte har skrivit nåt här på ett tag, detta beror på att jag inte har varit hemma så mycket.
Jag hälsade på i en gammal jobbarkompis stuga vid Höga kusten ett tag och sen jag kom hem har jag inte orkat sitta så mycket vid datorn, det gäller att ta vara på soltimmarna i det här landet.

Det var en trevlig liten tripp, vi satt o snackade lite skit och tog oss lite grogg o en o annan whiskey på bryggan.





När jag kom hem noterade jag att jag hade missat att plocka ur kaffebryggaren innan jag for. Det växte några mysko livsformer i filtret.
Jag har tydligen varit lite saknad här eftersom jag inte sa nåt innan jag for.
Det är dock lite fascinerande att folk märker att man är borta inte genom de inte har sett mig eller pratat med mig, utan genom att min status på Facebook har varit oförändrad.
Informationssamhället är fantastiskt.

På måndag är min semester slut o jag har lite separtationsångest, speciellt som jag fortfarande inte vet vad jag ska göra framöver.

Inga kommentarer: