måndag 2 maj 2011

Sköna Maj...

...är en jävla subba. Varje år kommer hon dragandes med en baksmälla och så även i år. Dessutom så har det fina vårvädret bytts ut mot iskyla och hagelbyar. I år är hon riktigt le den kossan.

Valborg då? Jo, hon bjöd på lite mat och öl i goda vänners lag.
I fredags inmundigades det tacos och i lördags smörgåstårta till pilsnern.

Fast jag tog bara en liten öl... :)




Förutom bakfyllan så blev helgens facit att mina kamraters barn lärde sig en del nya oanständiga visor och att en finsk fikus utsattes för en svensk patt-attack.
Nej, ni får inga bilder...

Jag har helt klart haft sämre helger, även om jag är lite less på vädret (och resten av tillvaron) för tillfället.
I morgon så bjuder förresten Maj mig på ett tandläkarbesök, så jag funderar lite på vad jag egentligen har gjort henne?

Inga kommentarer: