måndag 10 september 2012

Måndag igen.

Ny vecka, nya möjligheter säger vissa människor flåshurtigt. Själv konstaterar jag bara att det är ytterligare en måndag.


Jag brukar sällan minnas drömmar, det är bara en del riktigt bisarra sekvenser som etsar sig fast i minnet.
En gång för några år sedan drömde jag att jag simmade runt i Mälaren och plockade flytande enkronor samtidigt som en hög indianer i två kanoter jagade mig och sköt pilar.
Det är möjligt att jag hade spelat lite för mycket Super Mario innan den natten gissar jag...

Nåväl, strax innan klockan ringde i morse så befann jag mig tydligen i min lägenhet, som var betydligt rymligare än den är i verkligheten. Jag var fullt upptagen med att mota ut en zebra ur lägenheten med en gigantisk högaffel.

Det där har jag ingen vettig förklaring till, vad jag vet har inget i den kalibern hänt i helgen.
Jag var på en liten fest i lördags, men där inträffade ingenting märkligare än normalt...




Inga kommentarer: