måndag 31 maj 2010

Helgen

Som alla andra bloggare med självaktning så måste jag berätta om min helg med hjälp av några bilder.

I lördags firade min kamrat att hon hade utbildat sig till bäckenpilot (undersköterska) och vi åt lite gott på dagen och for sedan framåt kvällen iväg för ett parti minigolf.

Trodde vi i alla fall. En snorkig kypare på Djäknebergets servering i Västerås upplyste oss om att det var stängt, i en ovanligt grinig ton.
Tja, inte lär du få någon av oss som kund efter det din sopa.

Vi cyklade vidare ner på stan och satte oss på en uteservering för lite mat och lite mer öl.





Sen fick vi för oss att gå till Harrys av alla jävla ställen. Men de hade ju öl där också så jag överlevde.


När baksmällan lagt sig dagen efter så for jag först iväg och bedrev en fältstudie i ämnet Baltisk rivningskonst.
"Äh, vi sågar av skiten på mitten".







Sen blev det lite gott grillat hos några bekanta som efter maten kopplade av med en whiskey och lite spännande lektyr.






I dag var jag förresten hos tandläkaren för lite tandstenshyvling. Det är tur att jag inte har fobi för detta eftersom uttalandet: "Nu ska jag blästra lite" förmodligen kan få en och annan att hoppa ut genom fönstret...

Inga kommentarer: