tisdag 10 februari 2009

Kräksex

Jag läste i VLT att några medlemar av intelligensreserven i området Råby hade försökt råna sin granne när han var ute och gick. Föga förvånande åkte de dit.
Jag bodde i det där skitområdet i nio år och är inte ett dugg förvånad, där fanns fan bara idioter.
Det finns anledning att återkomma i det där ämnet någon dag framöver.

Men det var egentligen inte det jag tänkte skriva om, utan om diverse mer intima aktiviteter.
Jag är medlem på forumet Flashback där man kan diskutera allt mellan himmel och jord, även sex. Jag kikade i delforumet "Alternativa sexualiteter", alltså i princip allt man kan göra utan att riskera att få ungar. Det förs diskussioner om sadism, masochism och varenda fetisch du kan tänka dig. Plus 200 till.

Jag hittade tråden "Söker hora som kräks i Berlin" och den handlade om en man som skulle åka till Tyskland (vilket tillsammans med Japan torde hysa världens största samling av sexuellt avvikande knäppskallar) och letade efter en prostituerad som kunde spy på honom mot betalning.
Jag var nära att svara "jag kan spy på dig helt gratis din dåre" men avstod.

För min del får folk gärna vara lite avvikande och udda, det gör inget. Kul med lite krydda.
Folk får knulla med vem och vad fan de vill så länge det inte är olagligt, men nånstans får man dra gränsen. Jag är ganska frisinnad men kommer aldrig att begripa det där med kräk- eller bajssex.
Om en sängkamrat skulle spy på mig skulle jag med stor sannolikhet kasta ut henne genom fönstret, och om det blir tal om bajs så ger jag fan att öppna det innan.

På samma forum läste jag om en kärring som gift sig med Berlinmuren och såg ett filmklipp på en asiatisk kvinna som stoppade upp en näve ålar i röven och efter ett gammalt hederligt lavemang sket ut dem på en tallrik. Sen åt hon upp dem.
Visserligen så hade vi ju då ännu en gång Tyskland och Japan, men jag måste faktiskt fråga vad som är fel med en del. Vem fan köper en film med en kärring som skiter ålar?

Det finns folk som knullar höns, hästar, träd, skor, bilar och 100-åringar.
Detta får mig att fundera på om jag är väldigt tråkig då eftersom jag anser att sex är något man har med en (eller fler) av motsatt kön på ett sådant sätt att det i åtminstone 50% av fallen kan bli ungar om man inte skyddar sig?
Ska jag kanske gå ut och bevisa att jag är en modern människa genom att stoppa pitten i en tax eller ett avgasrör?

Kan man fortfarande skriva till Bullen och fråga?

1 kommentar:

Anonym sa...

....som vanligt är det inte killen som skrivit brevet som är med i filmen...