torsdag 5 februari 2009

Tv time

Klockan är kvart i två och jag är alldeles för pigg för min egen hälsas skull och sitter och zappar mellan kanalerna.
Utbudet vid den här tiden är (nästan i alla fall) sämre än vad SVT visar en fredagskväll.
Det som finns är ett koppel polisserier som knappt går att skilja åt. Det är "häftiga" killar som kör som idioter i New York och skjuter knarklangare till höger o vänster. Den gamla rapfjollan Ice-T (skitmanlig dryck) var med på ett hörn i någon av dem.

Eller så kan jag kika på McGyver, en tönt i hockeyfrilla som kan tillverka en atombomb av en kondom och ett gem, typ. Asbra kille att ha med sig om man ska på hajk...

Eller så kan jag kolla på Numbers, en serie om ett gäng vuxna nördar som löser brott genom matematiska formler. En bisarr kombination av CSI och Vi i femman...

Eller så kan jag helt enkelt gå och lägga mig...

Inga kommentarer: