söndag 8 februari 2009

Lördagsöl

I går var jag på en fest som inte blev så stor som värdparet hade tänkt sig.
Det är tråkigt när hälften backar ur men vi som var där hade trevligt, vi drack öl och snackade lite skit. Vi avhandlade de stora världsproblemen som morfars pung och lite annat.

Det satt en del suspekta typer i soffan och trots att "alla" inte var där så hittade jag faktiskt Gizmo.





Sen dök det upp någon jävla nunna, då var det dags att gå hem.



På vägen hem blev det ett stopp på Miles grill för födointag. Jag klämde i mig en dubbelburgare och på grund av mitt bristande bordsskick kl 04 på morgonen så fick jag gnugga nyllet i en snödriva för att bli av med allt kladd.

Eftermiddagen har tillbringats i tv-soffan där jag bland annat sett Sverige slå Finland i ishockey.
Det är lika roligt varje gång det händer. Up yours - memmaätare.

Inga kommentarer: