måndag 9 mars 2009

Glosor

Man lär så länge man lever sägs det och jag kan nog hålla med. När jag gick i mellanstadiet (och inte sett nakna damer annat än i tidningar) så var ord som fistfuck och doggystyle nya och spännande och man ritade upp en mental bild av hur det såg ut. I efterhand så kan jag konstatera att jag gissade ganska bra...

När man då har passerat 30 så tror man sig ha sett och hört det mesta, men man blir ibland överraskad av nya uttryck.
Jag läste en tråd på ett forum igår där uttrycket "feltching" förekom. Jag slog upp ordet på urbandictionary och fick följande förklaring:
"When a man fucks you up the butt without a rubber. He shoots his load, and then plants his mouth on your anus and sucks out his own warm sperm, plus whatever lubricant and feces are present. That's fletching. It may or may not, include kissing you to pass the sperm and fecal matter into your mouth."

Den mentala bild jag fick upp där var inte att leka med kan jag säga.

Jag fortsatte att klicka mig runt bland märkliga uttryck tills jag fann ordet "Mung", som betyder:
"You and a friend dig up a not-too-recently deceased woman, preferably over 60 years in age. You lay her face up on the ground and you put your mouth on her vagina. Your friend takes a running start and jumps onto her stomach. You eat whatever comes out into your mouth."

Min tro på mänskligheten fick sig en kraftig törn efter det där och den inre bild jag fick fram skulle kunna användas som bantningshjälpmedel.

När jag bodde på Råby kläckte en snorunge av arabisk härkomst som var förbannad på sin kompis ur sig "Jag ska knulla din mamma på din pappas rygg".
Det känns ju i jämförelse oerhört civiliserat och kanske tom. en smula erotiskt...

Inga kommentarer: