lördag 7 mars 2009

Grannar IV

I går kväll var jag på väg från soprummet och kastade en blick mot lägenheterna i bottenvåningen på huset bredvid mitt. Blicken fastnade på en erigerad penis i Full-HD, min granne satt nämligen och kollade på porrfilm på sin nya 50-tummare. Man kan ju tycka att det är läge att dra för gardinerna då, men vissa är inte så diskreta.
Det där fick mig att fundera lite. Min uppfattning om porrfilmer har hittills varit att de saknar handling, har olidlig musik och oftast är filmade med en riktigt dålig kamera.
Men utvecklingen har tydligen gått framåt...

Det är väl tveksamt om filmen blir bättre för att man kan räkna näshåren på damen som får munnen full, men vad vet jag?

Spelar man förresten in p-våfflor med surroundljud nu för tiden?
Tänk er tysk hårdporr där feta Helmut i lederhosen stånkar fram "Jaa Helga, ich werden sie in ihrem mund gespritzen" i 7.1 ljud...

1 kommentar:

Anonym sa...

LOL!
Jag tror du fortfarande lever kvar i den gamla uppfattningen att Tyskarna är kinkygast. Dom är säkert fortfarande rätt kinky, men jappsarna är ju fan värst.. Behöver jag säga mer än bajs-fontänen?